İsmini vermek istemeyen Reliance Retail’den bir yetkili yaptığı açıklamada, dünyaca ünlü moda uygulaması Shein’ın, Hindistan’da üretilen ve tedarik edilen ürünleri satmak için ana şirketle uzun vadeli bir lisans anlaşması yaptığını söyledi.
Hindistan Ticaret Bakanı Piyush Goyal, aralık ayında yaptığı açıklamada Shein’in Hindistan pazarına yeniden girişinin ülke içindeki tüm verilerin kaydedilmesini içeren katı şartlarla geldiğini belirtmişti.
Şirket, bu kararın veri güvenliği endişelerine yanıt olduğunu ve iki ülkenin orduları arasında Himalayalar’daki tartışmalı sınır bölgesinde yaşanan çatışmaların ardından Çin ile yaşanan gerginliğin artmasının ardından geldiğini belirtti.
DÜŞÜK FİYATLAR İLGİ ÇEKTİ
Uygulama cuma gecesi Hindistan’da yürürlüğe girdi ve şu ana kadar 10 binden fazla kişi tarafından indirildi. Shein’ın moda giyim ürünlerini 199 rupi (2,30 $; 1,90 £) gibi düşük bir fiyata satması müşterilerin ilgisine neden oldu.
Uygulamada yer alan bir bildirime göre, Shein şu anda yalnızca Delhi, Mumbai ve Bengaluru şehirlerindeki tüketicilere teslimat yapıyor ancak yakında Hindistan genelinde hizmet sunacak.
Son on yılda Shein, yaşlı alışverişçiler arasında az bilinen bir markadan küresel çapta en büyük hızlı moda perakendecilerinden birine dönüştü. Bugün, dünya çapında 150 ülkedeki müşterilere gönderim yapıyor.
More Stories
Tesla’nın satışları keskin bir şekilde düştü: Musk’ın büyük bir dönüşüm için planı var
İş Hukuku Semineri Düzenlendi
TÜRK-İŞ ocak ayı açlık ve yoksulluk sınırı verileri açıklandı: İlk aydan asgari ücreti aştı!